عکس جدید آرمین 2afm
 
 
 
....
عکس جدید آرمین 2afm
ارسال شده در پنج شنبه 5 / 8 / 1390برچسب:عکس جدید آرمین 2afm,عکس,آرمین,2afm,آرمین 2afm, - 23


نظرات شما عزیزان:

تانیا
ساعت16:05---20 آذر 1391
خیلی ممنون بابت عکس ها ولی یه ذره جدیدتر بزار.ممنون.ولی این عکس ها را از کجا می یاریپاسخ:از جاهای مختلف مثه فیس بوک و سایت و ... تا جایی ک میشه جدید گذاشتم دوست عزیز

Elmira
ساعت18:16---21 آبان 1391
che sedaiiii dari
پاسخ:بله صداشو دوست میداریم


شکوفه
ساعت15:31---21 مرداد 1391
لایـــــــــــــک خیلی دوسشششش دارمممممممم پاسخ:اونم دوسمت داله

راشین
ساعت3:58---6 تير 1391
مونا جان عزیزم وبلاگت بی نظیرهپاسخ:مرسیـــــــــــــ انرژی گرفتم فدات شمـــــــــــ

zahra
ساعت12:46---24 خرداد 1391
خیلی قشنگ بودن...همشونو دانلود کردم.....خیلی کارتون قشنگه....مرسی....امیدوارم بیشترش کنین...عاششششششقتونم....
پاسخ: بوس


zahra
ساعت12:46---24 خرداد 1391
خیلی قشنگ بودن...همشونو دانلود کردم.....خیلی کارتون قشنگه....مرسی....امیدوارم بیشترش کنین...عاششششششقتونم....

هیلدا
ساعت20:57---7 خرداد 1391
سلام چرا نمیشه کنسرت ارمین جون رو دانلود کرد؟
پاسخ: سلام...والا تا حالا میشده حتما فیلتر شده شرمنده


نیلوفر
ساعت20:24---30 ارديبهشت 1391
من عاشق این پاسخاتم گلمپاسخ: منم عاشقه نظراتونم

میلاد
ساعت17:32---30 ارديبهشت 1391


نیلوفر
ساعت22:26---28 ارديبهشت 1391
من که عاشق ارمینم پاسخ:بــــــــــــوس... خواننده خوفیه

نیلوفر
ساعت22:20---24 ارديبهشت 1391
ببخشید عزیزمپاسخ:khahesh azizam

نیلوفر
ساعت18:10---17 ارديبهشت 1391
میدونستی تولد من هم 5 بود شمارتو بزار برات s بدم بایپاسخ:عزیزم نمیدونم فکر کردی اینجا سایت شخصیه آرمینه؟!!!!!

نیلوفر
ساعت18:07---17 ارديبهشت 1391
تولدت مبارک/عشقمiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllllloooo ooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeyou armin jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjoooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnn nnnn
پاسخ:حتما میتونی بری فیس بوکش تبریک بگیا دوست جون


نیلوفر
ساعت13:29---15 ارديبهشت 1391
ارمین دوستhttp://morvarid67.loxblog.com/commenting/avatars/htt p://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(متن پیام:

http://morvarid67.loxblog.com/commenting/avatars/avatar08 .jpg


5).gifavatar16.jpg دارم


ارمین
ساعت19:32---30 فروردين 1391
بدنبودن مر30 نفس!
پاسخ:خاهش موکونم


rasool&sohila
ساعت8:47---25 اسفند 1390
چتـــرت را ببـند ..



سـری بـه کلـبه ی بـــارانـی ام بــــزن ..



کمــی زیــــر ِ بـــاران ِ دیـــدگـانــم خـیس شــو !



و اگـــر مجــالـی بــــرای ِ همـنـوایــی بــود



کـمی بـا من ،

هـــمـنـوا شــــو ..


پاسخ:ooooooooooook


آدرینا
ساعت19:07---24 اسفند 1390
الهی من فداش شم عزیز دلمپاسخ:آخی

شقایق
ساعت17:27---11 اسفند 1390
قربونششششش برم من!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:بله بله

MASOUD LENEL
ساعت15:36---15 آذر 1390
سلام.ممنون.خیلی جالب بود.


به منم سر بزن.MASOUD LINKم.فقط اسممو عوض کردم.ONLY BOY هم مال من بود.
پاسخ:باشه حتما


MASOUD LENEL
ساعت15:35---15 آذر 1390
سلام.ممنون.خیلی جالب بود.
به منم سر بزن.MASOUD LINKم.فقط اسممو عوض کردم.ONLY BOY هم مال من بود.


nazanin
ساعت0:05---6 آبان 1390
سلام
اگر دوست دارید درآمدی ماهیانه و تضمینی داشته باشید.
اگر دوست دارید دارای شغل دوم باشید !! و صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید !!
تا دیر نشده فروشگاه رایگان اینترنتی خود را افتتاح کنید !!!
ارائه محصول + بسته بندی + فرستادن محصول + تمام کارهای سخت مال ما !!
فروشگاه رایگان + درآمد ماهیانه بالا ( بستگی به بازاریابی و فروش شما داره ) از شما !!

در زیر لینک بهترین سیستم هاي همکاری در فروش را مشاهده میکنید. پیشنهاد می کنم در همه سیستم های زیر عضو شوید.

سیستم همکاری در فروش ملی مارکت
http://tinylink.ir/meli-link

سیستم همکاری در فروش هموار ( عالیه)
http://tinylink.ir/hamvar

بزرگترین سیستم همکاری در فروش فروتل ( خیلی خوبه)
http://tinylink.ir/fortel

سیستم اکسین
http://tinylink.ir/oxinads3

سایت منم یه نمونه از فروشگاه های این سیستم ها است.
www.yekshop.in
مي توني يک دامنه بر روي اين سيستم ها پارک کني تا مثل سايت من بشه.

اگر از طریق لینک های که دادم توی این سیستم ها عضو بشی برات بصورت رایگان یک آنتی ویروس اورجینال میفرستم.
وقتی عضو شدی برات ایمیل میدم هم راهنماییت میکنم چطور درآمدت زیاد بشه هم چگونگی ارسال آنتی ویروس رو میگم


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده مروارید